2 maj

Det är redan maj. Och idag har det snöat! Haha. Låter som en bra kombo.. Har varit på skolan, iaf första och en del av andra lektionen. :-) Sen har jag varit med Ekko hela dagen, och gjort lite grejer.

Haha vet ni? Jag har blivit utvald som testpilot för Karl Fazers nya choklad, GOTTT!! Två st 200g chokladkakor har jag att hämta ut, de gillas ju!

Imorgon skulle det egentligen bli hoppträning för min del, men det blir inget för jag hittar ingen transport att låna. Himla synd! Har längtat.. Har ju inte hoppat på 2 veckor nu då det var uppehåll på lovet. Jaja.. Bellan får vila lite till helt enkelt. Hon har btw vilat idag. Imorgon åker jag nog dit och myser lite. :)

Kommentarer
Postat av: Lina - Team Hippoteket

MUMS! Du som är så nyttig nu kan väl skänka dem till mig?

2011-05-02 @ 20:27:32
URL: http://sallberglina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0