Bio + hoppträning

Var iväg på hoppträning förut ikväll. Var markarbete på schemat, JIPPI! Säger jag som blivit lite trött på själva hoppningen för tillfället och saknar älskade DRESSYREN! Så de var superkul. Tränade på slutor och framdelsvändningar. Haha och jag tror Bella är lite överambitiös, för så fort vi gjorde halt efter att vi tränat framdelsvändningarna så tyckte hon vi skulle träna lite till på sånt.

Hoppade lite studs och såna grejer, galoppbommar. Men hoppade inte så mkt, var i min egna lilla värld! Haha. Ne men Bella blev så himla crazy emellanåt så fick ta henne till sidan och få henne lugn. Hon liksom stegrar/hoppar fram samtidigt, och i galoppen så kan hon bli upprörd och studsa så jag bara FLYGER som en vante känns det som.

Fick till riktigt fina och trevliga v.fattningar, till och med från nedsittning! Hon tänkte inte bakåt och blev inte upprörd eller spänd. Sökte sig faktist neråt och slappnade av bra.

Jag är supernöjd!

Ja sedan bar det av
till bion som började kl 00.00 typ. Den var bra! lyckades hålla mig vaken första timmen men sen vare kämpigt :P Sen fick jag ett ryck på slutet och blev piggare.

Kommentarer
Postat av: Natalja

Kul att det går så himla bra för er nu! :D



Hillbilly är oxå sådär att när man gjort övningar och han gjort rätt och fått beröm så vill han inte sluta :P haha

2011-05-18 @ 09:36:12
URL: http://nataljas.blogg.se/
Postat av: Anonym

Får man gissa om det var Priates of the Cariibean? (: var den bra eller? :D

2011-05-18 @ 11:13:45
URL: http://beeatrice.blogg.se/
Postat av: Linda

Vad var det för film?

2011-05-18 @ 18:16:34
URL: http://elmo.cybersite.nu/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0