Dressyr + fotografering

Idag har jag och B blivit fotade av en riktigt duktig tjej. Jag red dressyr och sedan tog vi lite finbilder på en äng, och porträttbilder på B. Längtar som en galning tills bilderna trillar in ikväll! ;)

Dagens dressyrpass gick jättebra. Vi är verkligen i vårt esse just nu jag och Bellie, hon är på så himla bra humör och samarbetsvillig som tusan. Idag har jag suttit ner, hela passet. Det gick skitbra!! Fattar inte, ena dagen kan jag inte alls, ena dagen äre som om jag sitter som gjutet. Iallafall så blev B lite spänd emellanåt som hon blir utav min nedsittning ibland när det blir obalans, men hon var riktigt riktigt trevlig idag överlag.

Sedan hjälpte E oss med
lite skänkelvikningar, hon gav mig lite tips om hur jag skulle använda mina hjälper bättre och jesus jag fick en annan häst!! Gud så roligt det var att få till en riktig skänkelvikning i trav, jag verkligen kände hur vi dansade fram där vissa steg. Skitkul! :-) Och även min sits överlag fick jag tips om, och vips så gick hästen 10ggr bättre.

Är alltså som ni kanske
förstår väldigt nöjd med dagen. :-D Kommer bildbomb ikväll troligast!

Kommentarer
Postat av: Sandra

Sv: Tack så mycket det var snällt sagt :)

2011-11-03 @ 16:20:44
URL: http://minridtravare.blogg.se/
Postat av: Camilla Persson- TVÅ tävlingar i bloggen, vinn benskydd eller minitrimmer

Va glad man blir av att läsa om hur bra det går för er nu! :D Wiie!

2011-11-03 @ 19:06:04
URL: http://camillahastskotare.blogg.se/
Postat av: Ida

Grattis! Du har blivit "Dagens snyggaste outfit" på min blogg!

2011-11-04 @ 11:25:46
URL: http://www.barbacka.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0