Hemma

Idag blev jag hemma från skolan. Kände mig verkligen hängig imorse och även febrig. Så det blev ingen ridning för mig idag. Har dock varit ute och fixat och myst med pärlan idag. Glömde säga att igår så kom hon i hagen till mig självmant, behövde inte ens hämta henne. Och idag så ville hon inte in, men det tog 2 min innan hon gav upp. Så jag tog in och pysslade, myste osv. Sedan var jag med henne i hagen ett tag och bara myste med henne och kliade henne. Haha hon är så söt, hon stannar upp i allt när hon blir kliad. Står hon och äter så slutar hon direkt att äta, och hon bara står och hänger.. Sötpuppa!

Har precis ätit lite lunch
, tänkte gå ner och baka knäck nu och gotta mig under täcket framför tvn. Sounds good?!!? :D OH YEAS.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0