Insläpp

Ikväll har jag insläpp. Så jag tänkte åka ut till stallet igen om ett par timmar och då ska jag hjälpa en tjej att testa en sadel, och efter det har jag planerat att ta in B och ge henne lite massage ifall jag hinner. Sedan ska jag gå till ridhuset och kika på hoppträning ikväll, ska filma L och F. Kommer bli kul! :-) Får dock se hur länge jag blir.

Längtar som attan till imorgon!! Hihi. Mer info kmr. Bellie kommer få vila imorgon, skrittas på lördag och tömköras på söndag. För att ta det lite lungt nu i skritt och trav när vi galopperat 3 dgr i rad. Och det går ju inte riktigt så lungt som jag vill liksom. Då får man kompensera! ;)


Kommentarer
Postat av: Anni Oveson

För att i stort sett ALLA schampon innehåller alkohol av olika slag, vilket torkar ut håret något fruktansvärt. Så istället ska man bara tvätta håret med vanligt varmt vatten, och sedan använda ett balsam som heller inte innehåller alkohol = med andra ord ett dyrare balsam som man köper från frisören. Mitt hår har blivit MYCKET bättre. mindre frissigt och mycket glansigare och finare :)

2011-11-10 @ 17:01:57
URL: http://teamoveson.blogg.se/
Postat av: Anna

Finns det någon genväg från stallet bella står i till gunilla eller tar du bilvägen? :)

2011-11-10 @ 20:16:42
URL: http://munsborotonto.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0