Hejjhejhej

Hemskt mkt hej. Är hemma idag igen, snuvig och huvudvärk som bara den. Saknar min bellfis! Så tänkte åka ut och pussa på henne alldeles strax. Gode gud, förstår ni hur skönt det är att jag kan säga så? Att jag ska åka ut och pussa på min bellfis SNART, när jag vill med andra ord. Hihihihihi. Jag kan ta mig till stallet när jag vill. Jag är lyckligt lottad. Nog om de.

Ikväll blire nog bara att ta det lungt och försöka vänta ut min lilla förkylning, och just ja??? HALLÅ? Det är IDOL!!! Happy girl liksom. :-) Idol + godis = fantastisk kväll. Nu när min pojkvän överger mig för hans vänner ikväll. Hihi. Så det är alltså jag och godiset ikväll.

Idag hoppas jag att det trillar ner en massa paket åt jag i brevlådan. Kom ett igår, och jag väntar på 3 till. Tänkte jag skulle nog vänta tills jag fått fler innan jag fotar och lägger upp. Jag har bl.a beställt JORDENS SNYGGASTE TÄCKE NÅGONSIN. Jag blev totally in love när jag såg det. Jag fick så lov att leta upp ett i rätt strl och beställa, fatta vad snyggt det är. ALDRIG sett nå snyggare till en fux. Jag kmr typ dreggla ner det när jag får det.

Kommentarer
Postat av: Rebecca

Oh! Me want to se!!

2011-10-07 @ 11:03:39
URL: http://www.zkold.devote.se
Postat av: natalja och hillbilly (;

hihi du skriver så roliga inlägg ^^

spännande att få se täcket :D

2011-10-07 @ 11:09:20
URL: http://nataljas.blogg.se/
Postat av: Erika

Undra vad de är för täcke. ;)

Har själv letat, men hittar inga snygga för bra priser.

2011-10-07 @ 11:14:36
URL: http://eriikapettersson.blogg.se/
Postat av: Jossan

Uuh, det täcket vill jag se! :D



sv: Tråkig du är då - inte gissa rätt på första försöket ju :O ;) Mätte det innan jag stoppade det i munnen på henne faktiskt ^^

Japp - har haft mitt sen jag fick hem Rea (lite över 2 år), och det har alltid varit hennes favoritbett men eftersom man inte får tävla på det så har det kommit lite i göm undan :(

2011-10-07 @ 15:00:21
URL: http://www.dressyrnissen.se
Postat av: Jossan

sv: vet faktiskt inte vart det kommer ifrån (a) hittade det bland Stens bettsamling ;)Men måste ta mig till ngn hästaffär och skaffa ett eget dock.



hehe, folk brukar ha svårt att förstå när jag är ironisk - kan inte förstå varför :O ;)



Folk i min "umgängeskrets" tycker att det är jääättekonstigt att min 176cm häst har 9,5 i bett när deras har 14,5 - fick rysningar när jag hörde vad de hade för bett :S

2011-10-07 @ 19:38:22
URL: http://www.dressyrnissen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0