Hmm..

Vet inte riktigt vad jag och Bells ska hitta på idag.. men det lutar åt en skrittur. (Ja jag kan gå) haha.. Får väl hoppas jag kan ha stigbyglarna oxå.. Så jag slipper rida utan.

Men är sugen på att släppa
na i paddan oxå och leka lite, men samtidigt kan jag nog inte springa och vrida/vända mig så bra. Long reins är ju oxå ett alternativ, kanske går bättre nu än i somras? Eller tömkörning. Hm.... Svårt val.

Vad ska ni hitta på idag?


Här är bilder från när jag testade long reins augusti 2010:

La ner det ganska fort då jag inte hade/har någon koll när, var och hur jag ska ge vilken hjälp.. Men testa kan man alltid!

Kommentarer
Postat av: Ingela

Vad skiljer long reins från tömkörning? Det ser ut som samma princip, men man kanske vinner något på att köra long reins som man inte gör med tömkörning?

2011-10-28 @ 13:02:47
URL: http://semperfidelisesto.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0