Stallet

Var till stallet nyss och fixade åt lille B. Sålde ett schabrak + två bett, så nu har jag fått iväg lite saker. :-)

Mätte iallafall alla mina bett i 10,5cm. Och GUD vilken skillnad det var från bett till bett. Dom var alltifrån 10.3cm till hela 11cm. Så då är det inte konstigt att betten stuckit ut på sidorna för lilla B, för dom betten var 10.7cm och 11cm. Dom nya som jag köpt, ett nova och ett 3delat i gummi, dom var närmare 10cm. Tack o lov! :-)

Så ska försöka hitta ett rakt och ett 2delat i 10-10.5cm. Så ska mäta runt och kolla vad jag hittar. Knepigt att det kan skilja så pass från bett till bett.

Usch vad jag mår dååååligt
just nu. Tänkte krypa ner under täcket och kurera mig där för resten av dagen.. Tills vi har stallmöte, om jag orkar med de. :-/

Kommentarer
Postat av: Jenny

Du blev dagens blogg (fredag) på min blogg, grattis <3

PS: hoppas du frisknar till DS.

2011-10-06 @ 15:11:17
URL: http://flippson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0