Gofisar

Var ut en sväng med gofisarna Bellie och Elisa. Satt på Elisa och hade Bellie i andra handen. Idag skötte dom sig inte LIKA exemplariskt som sist. Haha... Bellie var lite småsur på Elisa, och Elisa var jättefjollig och hoppade till och tyckte saker var hemska att gå förbi. Medans Bellie som VILAT i rasthage i 6 veckor går som en lugn ko, det är helt otroligt. Är himla stolt över henne, min fina tjej. Hon blev dock ganska upphetsad när det kom två hästar galopperandes jämsides med oss, då började hon kvasta med svansen och småtrava. Men det gick att få hejd på na! ;)

Fina tjejerna. :-D Sen red jag Elisa längs travbanan i lång och låg form, i trav. Red lite öppnor och skänkelvikningar, ASDUKTIG tjej. Har även hittat en ny knapp på Elisa, hon jobbar direkt när man sätter sig ner. :-D Hihi.

Kommentarer
Postat av: Tilda

Elisa såg jättefin ut idag! :D Jag har fört över pengarna nu!

2011-09-20 @ 21:44:28
URL: http://jihaaamotherfuckers.blogg.se/
Postat av: Emblem

Hehe jo jag såg att Bellie var lite på tårna och ville på framåt ;)

2011-09-20 @ 22:43:23
URL: http://emblems.blogg.se/hast

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0