Mardrömmar....

Fyfan vilken mardröm jag just hade! .... Jag drömde att en viss person skulle leda Bellie på en promenad, och jag har IRL tidigare varit nervös över att någon ska råka tappa henne. Och nu i denna dröm så händer såklart detta.... Hon tappar Bellie, vi vet inte vart, ingenting. Så typ hela Sundsvall ställde upp att leta henne, haha. Oså hittar jag henne i Njurunda, och Lordi (hennes förra pojkvän) höll i hennes bakben? Dom kom gåendes tillsammans, men Bellie använde såklart inte sina bakben. Haha.. Jag var skiträdd! Jag grät och grät. När hon äntligen börjat läka liksom, så äre nån som tappar henne.

Vilken mardröm det hade varit om de hänt på riktigt. :o ...




Nu till nånting heeelt annat. Pysslade ju om fröken B igår, och hon var sååå social. Ville inte att jag skulle sluta. Oså masserade jag lite, första ggn på 5 veckor. Man ska inte massera hästar med senskador men i detta fall är det nog lungt, jag kände bara lite lätt i framdelen/bog/hals, och rygg. Och hon lossade mycket fort där det satt fast lite. Men iallafall, hon blev världens monster!! Hon har fått så mkt beröm av människorna i stallet, över hur snäll och go hon är. Men igår visade hon minsann sitt rätta jag. Hon HÖGG efter dom! Den lilla bitchen. Så som hon gjorde emot mig för kanske 2 år sen? Innan jag tog tag i saken och markerade att hon inte fick göra så emot mig.

Så när vi satt och fikade så bad jag A, lilltjejen pyssla med Bellie (hon tkr de är superkul), för B ville ha mer uppmärksamhet. Så står Bellie utanför fikarummet, och vi tittar ut på na då och då. Oså går ena tjejen förbi, och Bellie hugger med väääärldens käft mot tjejen.. Asså ni skulle sett henne, värsta MONSTRET! :o Hahaha.

Hon är verkligen one of a kind. Speciell brud dedära. ;)

Kommentarer
Postat av: Hanna

Har en sån fröken jag med. Mig dummar hon sig inte mot längre, det har jag precis som du tagit ur henne. Men mot andra, särskilt folk som inte kan så mycket/är rädd för hästar. Hu, man får ju skämmas för henne...

2011-09-23 @ 06:45:37
URL: http://lalalalie.blogg.se/
Postat av: Anna

Hur kan du skriva ha ha ha efter att din häst huggit mot en människa.Tänk om den biter tag nästa gång.Jag förstår inte det roliga i detta.Det är bland det värsta jag vet när hästar visar detta betende

2011-09-23 @ 08:07:40
Postat av: Anna

Hur kan du skriva ha ha ha efter att din häst huggit mot en människa.Tänk om den biter tag nästa gång.Jag förstår inte det roliga i detta.Det är bland det värsta jag vet när hästar visar detta betende

2011-09-23 @ 08:08:24
Postat av: Lina

Oj livsfarligt! :o Hur vågar du be "lilltjejen" att pyssla med henne när hon är så aggressiv? Det har inte jag velat ha på mitt samvete. Tur det gick bra iaf =) Hon kanske "bara" hugger i luften och inte mot personen?

2011-09-23 @ 09:10:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0