Barbackatur

Blev en barbackatur idag i det underbara vädret! Vart en liten skogsslinga. :-) Jag var vågad idag och travade rätt mkt och galopperade 3 sträckor, dock bara höger galopp. Haha inte tillräckligt vågad för att köra en vänster barbacka. ;)
Det gick iallafall jättebra överlag. Hon var dock väldigt, väldigt spänd och nervig idag. Min lille fjant! Allt var väldigt spännande idag, och några ggr blev hon så rädd och tvärstannade, frös fast på stället och trodde hon skulle dö eller något. Och i galoppen, hahahha, vad jag skrattade... om man skulle föreställa sig hur det vore att rida en struts, så skulle det nog kännas sådär! Haha. Sådär högt upp har hon nog aldrig haft huvudet, tror huvudet var precis framför mitt ansikte, och jäklar vad uppåt hon galopperade istället för framåt. Dock tänkte hon inte bakåt eller var grinig, hon var bara jäkligt spänd och hade koll på allt hon såg.
Sötnöten. :-) Imorgon vet jag någon som ska få göra av med energi!

Kommentarer
Postat av: Melina

sv: Åh tack Josse! :D

Jaha är det ark på söndag! Gud då måste jag vara med! :)

2012-05-01 @ 12:18:42
URL: http://goldenhorses.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0