Gårdagen + idag

Igår red faktist M Bellie. Hon är den tredje personen jag skickar iväg själv, att rida i mer än skritt. Hihi, läskigt. Jag är så himla hönsmammig, så jag sätter verkligen inte upp vem som helst på henne. Det kan ju som sagt när som helst slå slint i skallen på henne och då måste det vara någon som är kapabel till att hantera situationer som uppstår. :-) De hade ridit lite skritt- trav- och haltövergångar, och det hade gått bra enligt M. Bellsan hade varit stark och pigg, men sån är hon ju. Jag kan ju henne utan och innan så jag förstår om M hade det lite kämpigt med henne, haha. :-P

Ikväll vankas det hoppträning och stallmöte, peppa peppa!! :-) Uppdaterar eventuellt ikväll.

Kommentarer
Postat av: Sara

sv; Ja, tänk om man viste det ;) haha!

Det är en Nikon D90 med ett sigma 70-300 objektiv till :D

2012-04-19 @ 20:01:44
URL: http://hastbloggeen.blogg.se/
Postat av: Camilla

just nu jobbar jag inte alla, måste nog vara första gången någonsin :P

2012-04-19 @ 20:06:27
URL: http://unafraid.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0