Godmorgon!!

Godmorgon mina glada vänner! :D Jag har precis varit ute och sprungit, och hunnit äta lite frukost. Jag känner mig sååå duktig, haha. Fick dock ett stort skavsår idag, en stor vattenblåsa på hälen. Så måste fixa de ;) .... Men sprang 3km, som jag gjorde igår. :-) Pressade mig själv lite mer idag oxå nu när jag vet vad jag tål. Fick kämpa lite till idag för jag har ingen nådig träningsvärk elr...
 
Ska strax iväg på ärenden med E, och sen ska jag vidare till AF och skriva in mig. :-) Bellan vilar som sagt idag. Så ingen update kommer på den fronten. ;)

Kommentarer
Postat av: emelie

fin blogg!:)
har själv en häst som har varit travare förut!:)

2012-08-15 @ 13:01:08
URL: http://nattstad.se/emelieerikszon

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0