Mallan red

Idag red Malin B. :-) Det hade gått bra, och Bellan hade varit lugn och fin. De red i alla gångarter. Skönt att bruttan sköter sig, hihi. Hon är väldigt tillfreds i ridningen nu.
 
Har fortsatt kika på lite foderstatsräkning och tamefasen det tar sig!! Ska bli riktigt skoj att lära mig ännu mer :-) Men nu kan jag räkna ut behov för hästarna iallafall, och läsa av om en analys täcker alla behov och vad som fattas. Nästa steg blir att räkna ut hur tusan man löser eventuella underskott med rätt foder för att det ska bli bra på alla värden. Spännande!

Kommentarer
Postat av: Hanna

Hej, hade du tänkt vara med på Alnös träningstävlingar något mer? Har inte sett dig de senaste gångerna och det verkar ju gå så bra för dig i ridningen med Bellie :)

Svar: Hej :-) Jag vet inte, vi får se hur det blir. :-)
Josefine Fred

2012-08-05 @ 16:30:58
URL: http://polarskens.blogg.se
Postat av: Erika

Skulle ju inte vara helt galet fel o kunna räkna foderstat själv faktiskt :)

Svar: Ne fy gale vad skönt!! :D Jag som annars vill göra i princip allt själv, men har trott de varit supersvårt o räkna foderstat. :-P
Josefine Fred

2012-08-05 @ 21:07:39
URL: http://eriikapettersson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0