Othilias dag

Idag red Othilia Bellie, då jag jobbat från 7 imorse till 21. Det hade gått bra! Dom hade klättrat 3 rundor och ridit lite på en äng, och B hade varit jättefin. :-) Fick även höra att det blivit enorm skillnad på henne i klätterbacken, för Othilia har klättrat med henne förr - under tiden som hon bara rusade och skyndade sig upp för att det var jobbigt. Men inte nu, nu var hon lugn och sansad.
 
Nu tänkte jag bege mig på lite foderstatsläsning, har nämligen gett mig tusan på att kunna räkna Bellas foderstater själv nu. Så nu har jag börjat med att räkna ut hennes behov, vilket jag verkar fixa tror jag. Ska renskriva allt lite och dubbelkolla bara. Sen får vi gå vidare till nästa steg när analysen på höet finns. Visserligen kan jag ju ta den gamla analysen och typ träna lite med den. :-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0