Skrittur (med nya tränset)

Blev en skrittur i skogen idag med Linnea och Quantas. Var tänkt att lilla M oxå skulle följa med, men hon hade sån tidspress och jag och L var rätt sega av oss så de blev inte så.. >.<
 
Gick iaf bra att rida. Invigde nya tränset så givetvis, men det går ju inte att säga något nu då jag red kravlöst i skritt. Det sitter iaf som gjutet på henne tycker jag. :-) Var tur att det gick att anpassa till hennes knepiga huvud, för jag fick använda mig av sista hålet på remmen som hör till bettet, för att den främre remmen skulle hamna rätt. Annars var den på tok för långt ner. Långhuvvet vettni. Haha. :-)
 
Imorgon ska jag rida dressyrlektion, så de blir upp till bevis då! ;-) Vad Bellisbus tkr...
 

Kommentarer
Postat av: Q Ord och inga visor!

Du hade ju skrivit här haha.. Ser fram i mot utvärdering sen.Hur mycket skiljer det i pris mellan England och Sverige när det gäller just det där tränset?
mvh/Q

Svar: Hihi ;) Inklusive frakt från England 1447:- tror jag jag gav först (innan återbetalningen gjordes då). Och från Sverige 1580:- + frakt typ 69:-. Frakten ingår från en sida. Så 1580-1650:- cirka.
Josefine Fred

2012-08-27 @ 23:02:05
URL: http://qodrofenia.bloggplatsen.se/
Postat av: Q Ord och inga visor!

Tack för svaret.Man kan ju med andra ord konstatera att det lönar sig att handla från utlandet.^^
mvh/Q

Svar: Jajjemen de gör de faktiskt!! :) Inte första ggn jag beställer därifrån.. De är där jag köper mina schabrak oxå.
Josefine Fred

2012-08-28 @ 19:28:34
URL: http://qodrofenia.bloggplatsen.se/
Postat av: Anonym

Snyggt!

2012-09-01 @ 21:13:55
Postat av: A

jätte fin!

2012-09-01 @ 21:14:27
URL: http://anniecr.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0