2012

Snodde denna av Carro. :-)

Hur har ditt 2012 varit?
 
- Mycket bra! Typ bästa året? Jag blir bara bättre och bättre, och de smittar såklart av sig i allt jag gör ;)

Vad önskar du att du gjort mer?
- Sånahär frågor är så hiiiiimla svåra.. Vad jag skulle ha gjort mer? Hm.. Ätit mer godis? Om de går att äta mer?
 
Vad önskar du att du gjort mindre?
- Typ.... vara i sista minuten till allt, elr till busstider först o främst. Sitter som en galning vid datorn, och i sista minuten får jag packa matlådor och shit och kuuuuta till bussen. Mer organisering, ja tack!

Vem har du umgåts med mest? 
- Bästa Mallis! Bortsett från Ekko :-) 

Bästa minnet från 2012? 
- Studenten? Flytten hemifrån? Känslan av att få nästan heltidslön varje månad och att få jobba varje månad?! Typ allt 2012 :-)
 
Är det något du har saknat 2012 som du vill ha år 2013? 
- Ett körkort

Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år? 
- SÅ JÄVLA MYCKET GLADARE! I'm awesome

Var det mest lugna hemmakvällar eller partykvällar?
- Självklart party!... Eller?.. Eller jo! Eller Nä.. Inge party alls.
 
Största misstaget?
- Hm... like.. nada? Elr kanske, när jag skållade Erik i duschen när jag skulle he på kallvatten å springa därifrån (de blev alltså skållhett hehehehehehe)
 
Tror du att år 2013 kommer blir bättre?
- De kommer bli bäst!

Vad gjorde dig riktigt glad i år? 
- Studenten, flytten hemifrån, min och Bellas utveckling hela detta året, att jag får JOBBA
 
Har du några löften inför år 2013? 
- Att fortsätta vara så jävla grym
 
Har du haft ett förhållande under 2012?
- Yes man ;)

Vad ser du mest framemot med år 2013? 
- Can't tell yaaa ;) Har massa skoj på gång. Närå men, de finns massor. Bland annat tävling och ännu mer utveckling med min prinsessa Bells!

En låt som påmminer dig om 2012?
- Ingen låt har någonsin påmint mig om ett årtal.. Sorry!

Det bästa du har åstadkommit i år?: 
Självklart tagit studenten, med vad jag tycker är BRA betyg :-)

Vad hoppas du inträffar 2013: 
Hoppas? Det jag vill ska inträffa, de KOMMER inträffa. ;-)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0