Åt rätt håll?

Det verkar gå åt rätt håll för fröken Bus ben. Idag var hon osvullen, ingen värme och fortfarande ohalt. Dock så ömmar hon när man tar där. Men förhoppningsvis är det bara som ett blåmärke.. Vem ömmar inte om man trycker och har sig på ett blåmärke liksom. Jag hoppas på de bästa! :-)
 
Tar mig en skrittur imorgon och ser reaktionen efter det. :-)
 
Blir så glad av era fina kommentarer som poppar upp lite nu och då. Fick en trevlig kommentar idag av en gullig tjej om hur mycket hon inspirerades av att se jobbet jag gjort med Bellie, där hon frågade om tips och råd på hur hon skulle gå vidare med sin egen häst. Så sjukt kul! Fina ni. Frågar lilla mig om råd? Men förut har jag varit väldigt avvaktande och inte alls trott att jag kan hjälpa andra, men det kan jag ju! Det är ju faktiskt jag som utbildat min häst, oavsett vilken hjälp jag fått på vägen. Förut har jag mest ba "Nee de är inte jag som utbildat henne, för jag kan ingenting och jag kunde ingenting då jag köpte henne" blablabla. Men det kan jag ju. :-)
 

Kommentarer
Postat av: svea-karin

hon är jätte fin din häst :)

Svar:
Josefine Fred

2012-12-12 @ 23:36:20
URL: http://karinmattson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0