God morgon!

Jag är ledig idag oxå, så himla skönt. :-) Även mån och tis. De är jag värd! ;) Idag väntas ridning av 2 eller 3 hästar, ska bli riktigt kul! Hoppas de går att rida ute bara, för de är plusgrader och börjar bli kramsnö/slask här nu. Så jag får väl se om underlaget är ok :-)
 
Ska städa lite idag är de tänkt. Men jag tar nog stallet först, för jag orkar verkligen inte städa just nu. Haha. :-P Måste hämta upp tvätten från tvättstugan oxå. Tar ju ett dygn för den att torka. Suck.
 
Ha en bra söndag allihopa :-)
 
Ibland undrar jag varför jag är så jävla snygg för...?! :o

Kommentarer
Postat av: Malin

Hahahahaha sluuuuuta lägg upp dessa bilder. Kissar ju ner mig!! Hahahahahahahah

Svar: Hahahaha. Jag MÅSTE köpa en ny sån kamera... Såntdär är ju svinkul :D
Josefine Fred

2012-12-16 @ 10:16:34
URL: http://rajala.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0