Ridning i kylan

Efter myyycket om och men, haha, så red jag tillslut ut en sväng i kylan. Jag hade sån otrolig beslutsångest. Först skulle jag rida på en skrittur på 1-2 timmar. Sen i stallet hade jag tappat bort mössan och då ställde jag in ridningen helt, för jag rider inte i närmare -20 utan mössa. Men så hittade jag mössan, men kunde fortf. inte bestämma mig. Haha. :-P

Tillslut så fick jag en kick
i baken av E-M och tog mig en tur i kvarteret. Skrittade och travade, jobbade halter och ryggningar i skritten, och i traven så jobbade jag tempoväxlingar. Haha B var verkligen pigg och spänd idag! Vilken otroligt hög nacke hon sprang omkring med idag, dock fortf. hyffsat lyhörd. Men det var lite småkul, för det såg säkert roligt ut. På tok hög form och värsta uppåtlyften med benen, haha. Men jag är glad så länge hon lyssnar vilket hon gjorde bra. Men hon kom bort sig ibland oxå, så fick jobba en del med att hitta hennes fokus. :-)

Sötpuppa!

Kommentarer
Postat av: Linda

Brrrr, ne hua är det så kallt vill inte vi ut, då håller vi oss hemma och försöker värma oss

2012-02-03 @ 20:04:15
URL: http://mittangsull.blogg.se/
Postat av: Julia m. ridtravaren Lelle

Hej Josse! Tänkte bara säga att jag börjat blogga igen så du vet :))



Kram Julia

2012-02-03 @ 20:35:10
URL: http://enligtjulia.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0