Joggingtur

Blev en mysig joggingtur med fröken B idag. Hon har stått i 2 dgr och var faktist lite tittig, inte skvätten men tittig. Så jag jobbade en massvis med halter och övergångar idag, och ju mer jag red övergångarna, ju mer mjuk och fin blev hon. Hade dock inga krav alls förutom att hon skulle lyssna, och det gjorde hon SÅ bra.

Idag har vi nog lyckats med en sak vi aldrig lyckats bra med förr, nämligen trav/halt/trav/halt. Hon var så jädra fin och lyssnade otroligt bra, inge kämpa emot handen elr segdra för att hon inte har lust att sakta av. Utan hon lyssnade på sätet sååå fint!

Sen hade vi stallmöte,
supertrevligt. Och efter de hade jag insläpp, fast behövde bara ta in 2 häsar. Hihi. :-)

Provade nya sakerna oxå, och jag var väl inte sådär superförtjust i något av dom om jag ska vara ärlig. Schabraket lär jag nog aldrig använda.. och tränset gick att få att passa, men nja.. Klickade inte. :-P tyglarna däremot kanske jag behåller.

Kommentarer
Postat av: Caroline

Har du fått alla tre schabraken, och gillar inget av dom? Jag skulle eventuellt kanske vilja ha det gula om du inte vill ha det :)

2012-01-25 @ 23:46:15
URL: http://sundsvallsryttarna.blogg.se/
Postat av: Petra

Nemen då så:) Jag tar det! Maila mig så vi kan bestämma hur vi ska göra.

Ha en fin dag

Petra

2012-01-26 @ 08:26:12
URL: http://skrutta.blogg.se/
Postat av: Emma

Hej. Om du inte vill ha tränset så kan jag köpa av dig det ;)

Mejla mig om det är intressant :)

2012-01-26 @ 09:17:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0