Snabbinlägg

Skyndar mig och skriver ett litet snabbinlägg här. ;) Fick en liten lucka ledig på jobbet så då är det självklart datorn man hugger tag i det första man gör.
 
Är tillbaka på mitt "gamla" jobb idag. De känns precis som att komma hem ;) Haha. Jobben jag har är helt olik varandra, men variation är alltid bra. De har båda sina för- och nackdelar.
 
Far direkt till stallet efter jobbet, det vankas hoppning idag. Får se vad Fia klurat ihop för övning, hon verkar bra på såntdära hon ;).. Får se om jag lyckas få något filmat, men jag hoppas på det iallafall. :)

Kommentarer
Postat av: Rebecka Fischer

Hej!

Fin blogg! :)

Svar: Hello :) Tackar :)
Josefine Fred

2012-07-28 @ 11:06:36
URL: http://rebeckafischer.devote.se
Postat av: M

Vad jobbar du med? :)

Svar: Som undersköterska på lite olika ställen. Bl.a på hemtjänsten, på gruppboende för gravt utvecklingstörda och på dagcenter (dit utvecklingsstörda/hjärnskadade kommer och "jobbar" under dagtid).
Josefine Fred

2012-07-28 @ 11:36:19
Postat av: fia

Tyckte vi red himla bra idag , våra hästar redde ju ut det vi utsatte dom för och vi båda överlevde ;) Tack för i dag tjejen

Svar: Haha ja du... När jag koncentrerade mig kanske! Haha, flummade ju omkring en hel del. Ja vilka stjärnor dom är :-) Hihi! Tack så mkt själv :D
Josefine Fred

2012-07-28 @ 18:36:13
URL: http://iminegnalillabubbla.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0