Vila

Blev vila för fröken Bus idag. Jag har storstädat hela lägenheten, dammsugat, skurat, damtorkat och putsat speglar m.m. Sedan for jag och E iväg på en tripp till Birsta för lite ärenden. Nu har jag precis ätit, och sitter i min ensamhet och kikar på TV. Väntar på att sötsuget ska komma, för då åker glassen fram haha. Ska se en film kl 9, så de blir myyysigt! Ska sätta på mig min onepiece och hoppa i boom-filten och slänga ner mig i soffan då. :D Me like!
 
Har varit svinvarmt idag så hade inte orkat rida, och B hade inte orkat bli riden. :-P Hehe. Men imornkväll efter jobbet funderar jag skarpt på att ta mig en mysig uteritt. Hade varit skitmysigt, älskar att rida på kvällarna. Tyvärr känner jag mig så otroligt stressad på just kvällarna, men imorn är E på gatufesten vilket gör att jag ändå är helt ensam hemma. Och då känner jag ingen stress.
 
Skulle det förresten vara kul att se bilder på lägenheten? Detta är ju en hästblogg, men ett par önskemål har jag allt fått om det..
 

Kommentarer
Postat av: Sandra - Foto, hästar & vardag

Vore jättekul att se hur lägenheten ser ut! :)

Svar: Fixas! ;D
Josefine Fred

2012-07-05 @ 20:38:22
URL: http://sandrastrom.blogg.se
Postat av: Q Ord och inga visor!

Givetvis vill vi se hur lägenheten ser ut ^^ =D
mvh/Q

Svar: Då fixar jag det! ;) Får göra det i pausen av en film jag nyss slagit på :D
Josefine Fred

2012-07-05 @ 20:42:57
URL: http://qodrofenia.bloggplatsen.se/
Postat av: Liza P

Det vore jätte kul att få se =)

Svar: Ska fixa :D
Josefine Fred

2012-07-05 @ 21:18:09
URL: http://everydayness.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0