Shopping

Har varit och shoppat med min lilla moder idag. :-) Blev så efter jobbet, då jag kände enorma cravings efter ett överkast jag velat med fram och tillbaka i söndags.. Men nu köpte jag det, så nu finns det ingen återvändo. Och så fick jag lite smått och gott av mamma, hon är så snäll! Nu fattas bara dedära som vi måste se i lägenheten hur det kommer se ut/vad som kmr bli bra osv. så som gardinger, lampor och mattor. :-) Har ju bara sett lägenheten en gång, så har liksom glömt bort en hel del. Haha.
 
Ska iväg på en kvällstur till Bellie senare med bästa brudarna L och M. Ska bli mycket trevligt! :-D Kanske dyker upp någon bild här oxå. Shame on me som varit så extremt dålig på att fota senaste månaderna.. Men min kamera har varit hos Erik, och där har jag lämnat den ännu en gång.. Så de blir som inte av att fota något då :-P

Kommentarer
Postat av: Sofia

Bodde du hemma hos mamma eller hade du en egen lägenhet nu innan?

Svar: Bor hemma :)
Josefine Fred

2012-06-27 @ 20:42:02
URL: http://sofiaiaa.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0