Gårdagen

Igårkväll blev det som sagt klättring för fröken B. Var ut med L och Elisa oxå, trevligt med sällis. :-) Tog först 3 rundor, sen red vi runt allt igen och tog 3 till. B tyckte det var rätt jobbigt på slutet där, sötkorven. Travade lite påvägen dit oxå.

Själva klättringen gick bra, där skötte hon sig skitbra. Men i övrigt var hon som en mur i munnen, broms funkade inte alls haha. :-P Hon bara ångade på i sin egna lilla värld. Men man får ha såna dagar oxå. ;)

Ikväll blir det ett ordentligt dressyrpass för henne. :-)

Kommentarer
Postat av: Q med ridtravare i fokus!

sv:Kul att du uppskattade inlägget.=) Tänkte jag skulle ta upp detta nu när många faktiskt går och köper B-vitamin till sina hästar.



Om tarmfloran är störd så rekommenderar jag bakjäst men om allt är som vanligt ser jag ingen anledning till att ge det.Bellie står ju en bra bit över i smbrp/energi redan som det är i sin foderstat så hon borde klara sig.Jag skottade på med extra protein för knas del i dec han ligger högt på energisidan redan som det är.Mellis står sig på det han redan får.

mvh/Q

2012-03-10 @ 15:56:19
URL: http://qodrofenia.bloggplatsen.se/
Postat av: Q med ridtravare i fokus!

sv:Det är ju samtidigt lite intressant att de blir sådana.De minns vad man gjort tidigare och försöker vara till lags genom att göra samma sak igen.haha..Dock blir det ju inte som man tänkt då alla ggr.

mvh/Q

2012-03-10 @ 16:04:10
URL: http://qodrofenia.bloggplatsen.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0