Tidsfördriv (Hästar jag ridit)

75 hästar har jag hunnit med.. :-P Haha. Det är ju säkert mer, men minns inte just nu, och vissa namn har jag glömt. :o

A - Ambra


B
- Bellie, Berra, Bamse, Belka, Burenka, Bibiona, Breiskar, Basen, Bruska, Bettan, Bellkhan, Bobbie, Bobby

C
- Carino, Complete, Camar, Carlos, Cleo

D
- Donna, Dimitrii, Dino, Diddi

E
- Elisa, Extremen

F -


G
- Gullfröken

H
-

I
- Igor, Isabell

J
- Jack

K
- Kimberley, Kickan, Kakan, Kraken, King, Kingen, Kelly

L - Lawrinka, Liz la Belle, Lordi, Liza, Löken, Lillan, Lisen


M
- Mirå, Moonlight, Moongate, Mack Que, Mirabell, Macho, Mona, Matte, Mario, Molly, Marksman, Miilawa, Muskelknutten

N - Nekter, Nöten
, Nattfari

O -


P
- Polarn, Pinto, Poppe, Prinsen, Purito

Q - Quantas, Queen

R
- Robot, Rocky

S
- Snazza, Snobben

T
Trollet, Trixie

U -


V -
Vanessa, Versac

W -
Wide

X -

Y
-

Z -


Å-

Ä-

Ö-

Kommentarer
Postat av: SaraE

Jag vet inte om det handlar om hästar du har ridit men på M kan du isåfall fylla i muskelknutten också:)

2012-03-06 @ 14:56:07
Postat av: Carro

sv; Den minsta sizen finns i 11,5 =/

2012-03-06 @ 14:58:58
URL: http://silverbern.bloggplatsen.se
Postat av: Daniela

Din häst är såå fin!



Vilken ras?

2012-03-06 @ 15:29:40
URL: http://upplandsryttarnas.blogg.se/
Postat av: Sandra L

Exotic & Intokazi har du också ridit :)

2012-03-06 @ 21:51:53
Postat av: Moa :)

På bokstaven D såg jag att du skrivit dit Donna. Min häst heter Donna (Donna May), har haft henne i 4 år nu. Kan det ha vart henne du red på?? :))

2012-03-07 @ 20:55:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0