Fantastiskt väder!

Älskar vädret. :-) Och än så länge har det inte blivit så varmt att jag vill fly till Antarktis. Tänk om de kunde vara sånhär lagom värme hela sommaren? Vad härligt det hade varit. ;)

Idag var det tänkt att jag skulle
kika på tävlingar hela dagen, på Näset, och sedan rida. Men så blev det ju inte, då jag igårkväll ännu inte fixat någon sjuts, och imorse fick jag jobbförfrågan. Så jag ska jobba mellan 12-21 idag. :-) De blir skoj! Jag är taggad, för de är sånt jäkla bra väder och jag springer ju ute hela tiden så. :-D

Ikväll äre tänkt att jag och M ska rida, efter vi jobbat. Hon slutar alltifrån 21 till 22.30, så de kan bli när som helst. Spännande! Jag älskar nattliga ritter. Det blir ett dressyrpass tror jag.

Sitter nu och kikar på SF-kanalen
, I love it. Det är Lotta på bråkmakargatan nu, och sedan Rasmus på luffen. :-D Woho!


Bild från gårdagen då vi åkte båt med världens bästa stallgäng! ;) bästa M som fattades bara <3

Kommentarer
Postat av: Dressyrteamet

underbar bild

2012-05-27 @ 21:40:20
URL: http://dressyrteamet.se
Postat av: Malin Rajala

<3

2012-05-27 @ 23:28:46
URL: http://rajala.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0