Hoppning

Först skulle vi rida ut med M, sen beslutade vi att hästarna skulle vila. Sen bestämde jag mig för att låta B långtidsvila hela veckan ut. Tillslut sadlade vi för lite hoppning. :-) Haha. L och Quantas hakade oxå på.

La en liten studsserie på medellinjen. F och M hjälpte oss att bygga allt, supertack! Vi hade två studs in, galoppsprång, galoppsprång, två studs ut. Kommer nog en liten filmsnutt nån dag. :-)

Bellie skötte sig jättebra, hon var lite taggad efter två dagars vila men inte alls nämnvärt. Jag å andra sidan hade för höga krav och red lite som en bajskorv, verkligen hur illa som helst. Kändes inte alls bra från min sida, men B gjorde sitt bästa. Hon var lugn som ett ljus i själva hoppövningen, lyssnade på minsta vink. Såå himla fin tjej!

Så tack till alla som var
med och hjälpte till, supergulligt verkligen. :-)

Kommentarer
Postat av: Sofie

Först skriver du att du får ångest att Bellie fick vila 2 dagar för du är rädd för ledinflamationer. Sen ska hon få vila veckan ut. Jag förstår inte riktigt hur du tänker här ?:O

2012-05-11 @ 22:00:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0