Vila

Jag är typ världens sämsta hästägare idag! Haha. Min häst har fått vila både igår OCH idag. Ångest ångest ångest. Varför jag får ångest är för att jag vill ha ett strukturerat och bra schema för henne som är varierat och väl upplagt. Suck. Är ju så hiskeligt rädd för ledinflammationer och har alltid varit, sen min förra häst. Det är därför jag är så fjollig med uppläggningen osv. Men har blivit lite lugnare på sista tiden iaf, och kan slappna av och göra det jag känner för och inte det som står på schemat.

Jaja, nu går hon veckan ut iallafall. :-)

Kommentarer
Postat av: Anna

Lite vila gör inget, skönt för dom att ta det lugnt ibland :)

2012-05-09 @ 20:40:29
URL: http://equemylife.blogg.se/
Postat av: Anna Graeve

Sv: Åh tack så JÄTTEmycket för hjälpen!

Komentaren ang. att sadeln såg ut att ligga i bakvikt, råkade du glömma att skriva namn på så därför tog jag den inte så seriöst även om det fick mig att tänka till!

Jättesnällt om du ville kolla på närmre bilder på sadeln, ska knäppa & sedan skickar jag de till dig via fb! :)

2012-05-10 @ 17:35:34
URL: http://munsborotonto.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0