Vila

Världen skitväder här i Sundsvall idag. Bellsan får vila, och det passar ändå bra med tanke på hur hon har gått i veckan. Det blir perfekt! Det var faktist riktigt snyggt på henne, trots att jag trodde det skulle se skittråkigt ut då det är svart.

Var upp och mockade
och fixade, och tog in henne och kollade till henne. Sen kom mina söta föräldrar med ett täcke jag köpt, som dom hämtat ut åt mig. Ett Bucas Irish Turnout, och det satt jättebra!! Så nu har hon ett 50g för dagar som denna. Helt perfekt. :-)


En lagomt trött tjej, mindre peppad att gå ut i regnet igen..


En superkass bild på täcket! ;p Kommer bättre någon dag


En produktbild på täcket

Kommentarer
Postat av: Q med ridtravare i fokus!

Vi har antagligen samma rusk här som ni.Fast vi fick en massa snö också. Tvi vale!! Jag hade då inte beställt det här vädret.=/



Tror dock du råkat kasta om lite i texten i det här inlägget eller är det jag som är trög? fick läsa första stycke flera ggr hahaha..Men fick inte ihop det ändå.Var först när jag läste andra stycket ett ljus gick upp vad det handlade om.

mvh/Q

2012-05-04 @ 18:23:34
URL: http://qodrofenia.bloggplatsen.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0