En häst är en frukt som inte finns

Ni har väl inte missat den sidan på fejjan? Jag var inte sen med att gilla den när den först startades, för fyfan vilken rolig sida. Exakt min humor, hahahaha. Men det bästa av allt MÅSTE ju bara vara när folk faktiskt blir upprörda? HAHAHA. Jag dör.
 
Exempel: "Ni är fan dumma i huvudet, jag har ridit i typ hela mitt liv och ni kan inte bara komma och påstå att jag hopplat omkring på en fruktjävel som inte ens finns! Det funkar ju inte ens"

Då ba, no shit sherlock! DU är för smart för ditt eget bästa hjärtat.. <3
 
Ex 2: "Vilken patetisk uppdatering och grupp! Eftersom hästar är däggdjur och likaså vi, så är vi också frukt och finns lika lite som hästar! Lägg ner!"
 
Ännu en riktigt smart tjej!!
 
"..jag skulle gärna vilja se forskningsresultaten så att man har något mer bevis om att en häst är en frukt som inte finns."
 
och
 
"Om det är vetenskapligt bevisat, så finns det en studie om det! jag vill kunna läsa den, så lägg ut den länken så man kan ta del av den"
 
HAHAHAHAHHAHA.
 
"vad påstår ni att dem där stora djuren är då? en älg utan horn lr vadå? dem som kallas för hästar lr e vi alla egentligen helt blinda och bara fantiserar att de finns? min brud har för fan två st vad ska man kalla dem två st på hittade saker lr vadå?"
 
En smart boyfriend... <3 Hans flickvän är lyckligt lottad!! :')
 
Detta är fanimej humor på hög nivå!! Jag älskar denna grupp :'D
 
->Hästarfinnsinte<-

Kommentarer
Postat av: Erica

Haha jag med. Underbara, korkade människor som förgyller min vardag :p

2012-11-30 @ 16:40:08
URL: http://kickarn.wordpress.com
Postat av: Linda

Ha ha ha!
Ja den är ju suverän!

Och även om man nu inte skulle tycka att den är rolig, hur orkar man bli upprörd? Hur kan man tro att det är seriöst? Jisses. Humor.

Jag har en hel fruktsallad i hagen =)

2012-11-30 @ 16:50:25
URL: http://stjarnstralar.blogg.se
Postat av: Sofia Spelkvist

haha hur orkar ens folk lägga ner energi och jag fattar inte hur det kan ha blivit så stort... jag orkade inte ens läsa det du klippt ut från sidan... tycker gruppen är lite barnslig :P

Svar: Jag tycker den är svinkul! Haha
Josefine Fred

2012-11-30 @ 20:14:18
URL: http://sofiaspelkvist.blogg.se/
Postat av: Ord & inga visor!

Som jag garvat åt den gruppen.Hysteriskt roligt ^^

sv:Mä?Har inte ni fått något?Tyckte det såg ut som ni där uppe skulle få en hel del snö enligt nyheterna =O

Fortsätter det som det gör här nu har vi typ en ½ m tills i morgon =D
mvh/Q

Svar: Hhaha ja!!
Nee.. asså de bara yr omkring, i världens STORM. De hamnar inget på backen. Visst är de vitt, men de driver bara omkring och de är ett väldigt tunt lager de som är..
Josefine Fred

2012-11-30 @ 20:27:53
URL: http://qodrofenia.bloggplatsen.se/
Postat av: Linda

Använder inte facebook men hört talas om denna sida då det skrivits mycket om den.

Folk verkar inkompetenta och tråkiga, förstår sig inte på ironi

2012-11-30 @ 22:28:54
URL: http://www.mittangsull.blogg.se
Postat av: linnea

haha den gruppen är ju underbar!!

2012-12-02 @ 18:09:20
URL: http://iwantout.blogg.se
Postat av: Anonym

Haha sidan är JÄVLIGT töntig! ALLA vet ju att hästar finns!

Svar: Äre sant?
Josefine Fred

2012-12-29 @ 15:27:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0