Mina ridkläder

"Hej! Kan du inte blogga om vad du har för kläder. Ni ser alltid väldigt välmatchade ut :-) Jag letar nya ridkläder och skulle behöva lite inspiration."
 
Hemligheten är väl egentligen att jag inte alls har så mycket olika när jag sätter ihop outfits. Jag har allt som oftast min bruna outfit, som jag tycker matchar oavsett vad Bella själv har på sig. Det är henne jag ändrar färger på osv. Jag själv är bekväm med neutrala färger, och tokälskar min bruna fleecetröja.
 
Ibland varierar jag med ett par svarta ridbyxor, och något annat upptill. Beror lite på. :-) Men annars tycker jag att brunt funkar till allt jag tar på Bellie. Även svart funkar ju. Jag tycker inte om att spöka ut mig för mycket med färger osv, utan de räcker om B är färggrann.
 


Som ni ser, svart eller brunt rakt igenom nästan. Själv gillar jag den helbruna och den svart/marinblåa bäst!

Kommentarer
Postat av: Erica

Själv tycker jag den med lamicell exclusive schabraket är snyggast! :)

Svar: Lamicell exklusive? =O... Är de mitt gråa hoppschabrak du menar? Hehe :-P Visste inte vad modellen heter på de, men de är mitt enda Lamicell så de lär ju vara de du menar. :-)
Josefine Fred

2012-11-03 @ 18:48:15
URL: http://kickarn.wordpress.com
Postat av: Emilia

På bild nummer 2 uppifrån, vad är det för schabrak? Det var vrålsnyggt!!! :D

Svar: Ett Global :-)
Josefine Fred

2012-11-04 @ 10:30:56
URL: http://sydryttarna.blogg.se
Postat av: Malin

Fina bilder :)

Svar: Tack!
Josefine Fred

2012-11-04 @ 17:39:52
URL: http://malinottenback.blogg.se
Postat av: Anna

Vad är den bruna fleecetröjan för märke? Den är verkligen snygg!

Svar: Schockemöhle, jaa de är den! :D
Josefine Fred

2012-11-04 @ 22:39:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0