Skrittur

Ikväll blev det en skrittur barbacka på fina fina B, med Malin och Fis. Det var så otroligt skön känsla att sitta på hennes rygg igen. De är nåt visst med mig på hennes rygg. Spelar ingen roll vilken annan häst jag rider, men när jag sätter mig på henne är det som om ... "handen i handsken" helt enkelt. Hon var supermysig idag. Gick lite för fort vissa ggr helt enkelt men som den pigga häst hon är har jag fått acceptera det för längesen. :-) Gick bra iallafall.
 
Första ridturen på närmare 2 veckor. Framöver blir det inge seriöst förrän det kommit ridbart underlag, utan de blir vila/promenad/massage/skritturer varvat med varandra. Sådär skönt och kravlöst! Har njutit av dessa två veckor.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0