Morning!

Klev upp för cirka en timme sen och slängde in lite tvätt i maskin. :-) Har för ovanlighetens skull bara tre timmar på mig att tvätta idag så jag får ligga i lite för o hinna. :-)
 
Har drömt en massa sjukt inatt! Verkligen SJUKT. Nämner inte här haha. Men en hemsk grej var att Bellsan hade fått ledinflammationer i båda fram, fyyyyy jag mådde så dåligt. Tack gode gud att det bara var en dröm, var så jäkla skönt o vakna upp och inse de. :-D
 
Har lite planer på att hoppa tösen, men de verkar inte som om någon kan hjälpa mig idag och då blir de lite svårt. Isåfall får de bli i helgen kanske.
 
Ha en bra dag!

Kommentarer
Postat av: erika

Sv
Tack :D

2012-10-05 @ 17:45:32
URL: http://eriikapettersson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0