Oh noooo..

...våran vattenbalja vill inte fungera. :o Panic! Jag och M ska åka in till Dilles om ett tag och fråga hur vi löser det. Dåligt tacksam jag är över att vi köpte den i en lokal butik istför att beställa över nätet... Vilket krångel sen om den går sönder! :o Huvva.
 
Idag är en fin dag, och jag är riktigt fotosugen! Vill ha massa motiv att fota. Men känns inte riktigt som om det finns något. Vill fota DJUR. Men jag har inga djur här.. Känns muppigt att gå ut med kameran och leta något att fota. Får vänta och se om Bellson vill ställa upp som modell idag. ;)

Kommentarer
Postat av: Camilla Löfman

Du kan få fota Qimbo hur mycket du vill :)

Svar: Bara å komma! ;)
Josefine Fred

2012-10-27 @ 09:50:26
URL: http://lapphundsliv.blogg.se
Postat av: Sofia Spelkvist

Stallägaren ska också köpa en sån där vattenbalja, bäst :D

Tog du inte med kissen när du flyttade?

Svar: Härligt! :-D Nee de gjorde jag inte, tycker inte om.tanken o flytta på han, när han bott där sen han var liten. Skulle han bli överkörd här skulle jag lätt ta på mig de.. :-\
Josefine Fred

2012-10-27 @ 19:43:38
URL: http://sofiaspelkvist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0