Trött tjej

Varför är sängen så skön? Ska skaffa en hemsk säng och nån tunn filt istället för mitt goa täcke så kaaanske jag kommer upp lättare. ;)
 
Har precis ätit frukost, och ska väl masa mig in på toan och borsta gaddarna innan jag tar elcykeln till jobbet. Haha! Älskar jobbets elcyklar, dom är underbara. Perfekt när man inte har körkort iallafall. ;)
 
Hoppas på en lugn jobbdag idag. :-) Ska iväg och rida lillpuppan sen! Men det känns som jag inte kommer orka. Men jag måste, så äre baaah! Hon ska till galoppbacken och jobba dedär asset ;) Dendär träningen har verkligen gjort underverk för oss. Fatta vad fin hon blivit i vanliga dressyrarbetet i övrigt oxå tack vare detta, och mycket annat som spelar in givetvis. Men vilken styrka hon fått lilla madame, och vilken röv :-D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0