Vila

Idag vilar fröken Bus. Jag har en timme kvar tills mitt arbetspass är slut, då har jag jobbat sen 7 imorse. Var inte alltför pepp när jag vaknade, av att veta att jag inte är hemma förrän till mörka kvällen. Hehe. Men jag tycker om mitt jobb och de går som alltid på en räls bara man kommit hit! :-) Idag är de hemtjänsten jag jobbar åt. Har gått finfint, lite incidenter som de oftast blir men sånt löser sig ju!

Därför står min häst idag. Var tänkt att Ottan skulle rida, men hon har skadat foten så hon åkte dit och fixade åt Bells iallafall. :-)
 
Imorgon blir de en uteritt, ska bli skoj!! :-)
 

Kommentarer
Postat av: Anonym

snygg blogg & shit vilken snygg häst du har!

Svar: Tackar :)
Josefine Fred

2012-10-08 @ 10:55:55
URL: http://zata.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0