:-)

Sitter på jobbet nu, men har kortdag ÄNTLIGEN. Och imorn är jag ledig. Sen har jag INGE jobb inplanerat alls resten av månaden. Så får väl se om telefonen ringer... Skulle dock vara skönt att få vara ledig mer än 1 dag på raken, som jag inte varit på månader.
 
Ska gå upp till min lilla prinsessa sen, när jag slutat. Blir en skön uteritt av nå slag. :-) Sen hem och laga go-mat och bara myyysa. Elr först ska jag iväg en tripp på Birsta och reklamera två par brallor, och hämta lite nybakt bröd "hemma".
 

Bästa puddingen! Känslan från detta pass sitter i lääänge. Fina fina B.

Kommentarer
Postat av: erika

Så fin hon är. :)

Svar: Tackar :D
Josefine Fred

2012-09-19 @ 11:51:14
URL: http://eriikapettersson.blogg.se
Postat av: Emma

Kan vara välförtjänt att få ta det lite lugnt också! ;) Har ju varit i din situation med en massa timvik men inget fast, och det är lätt att jobba i princip dygnet runt för man tänker "tänk om"... Njut av halvdagen idag och hoppas du får en superhärlig ledig dag imorn! ;D

Svar: Ja, så sant. Jag tackar typ aldrig nej, bara för att jag inte vet hur de kmr se ut. Och alla säger lika.. Att man gör sådär år ut och år in.
Tack :D
Josefine Fred

2012-09-19 @ 12:23:02
URL: http://www.horsesalovestory.se
Postat av: Ord & inga visor!

Jag har tittat på filmen och jag förstår att du är glad och att du upplevde en trevlig ridkänsla. ^^ Dom passen kan man leva på länge.=)
mvh/Q

Svar: ÅH skoj! :D Tack Q. Hihi. Jaaa fantastico! :D
Josefine Fred

2012-09-19 @ 16:24:24
URL: http://qodrofenia.bloggplatsen.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0