:-)

Kom inte på nån vettig rubrik, har skrivit godmorgon nu varje morgon.. :o De känns lite uttjatat. ;) Iallafall.. är ledig idag. Elr nej? De är jag ju inte! Ska jobba kl 15. Hehe. Kom jag på. Men de känns som man e ledig när man får lyxa till de med sovmorgon liksom.
 
Idag blir det ett skrittpass för fröken Bus. Hon har som sagt gått HELA förra veckan utan vilodag, men hon behöver få ur sig energi. Tror inte de ger henne nåt o stå i en lerhage utan nån aktivering alls. Då får hon hellre total variering av arbete och någon skrittur i veckan. Men de kommer såklart bli vilor hit och dit oxå beroende på hur jag jobbar.
 
Har precis ringt och bokat en hopplektion oxå, ska bli himla kul! Då får jag all fokus på mig och B vilket jag kan behöva i hoppningen. Jag har lite problem för att hoppa för någon för jag tycker inte jag är "duktig nog".. Och jag är rädd för att jag ska bli rädd, och jag är rädd för att jag ska "bryta ihop" som jag har kunnat gjort när jag fått panik och alla känslor bara flödat ut. För jag känner mig så jobbig då. Men jag ska tänka endast positivt inför denna lektion, för jag KAN, vi KAN. :-) De vet jag! Allt sitter i min hjärna, som jag sen för över på B som är extremt känslig.
 
Men de blir skoj! Och detta blir en bra dag. ;)

Kommentarer
Postat av: Caroline

Klart ni kan! :)

2012-09-10 @ 10:52:28
URL: http://skimmelsto.blogg.se
Postat av: Emma

Men det är tillåtet att bryta ihop, bättre att göra det på träning och få hjälp än att göra det när man är själv och inte vet hur man ska komma vidare! ;) Och ni är jätteduktiga både du och BellieBus, så det är bra att jobba med den mentala biten och riktigt befästa det i hjärnan också! <3

2012-09-10 @ 19:37:10
URL: http://www.horsesalovestory.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0