Galoppklättring

Idag blev de galoppklättring för fröken Bus, tillsammans med Malin och Fis. De gick väldigt bra! Bellan är så fin just nu, men hon är ändå tittig och vart hängandes i min hand bitvis idag. Men så får man vara när man sköter sig så bra i övrigt som hon gör. :-D Hon är så rolig att rida nu. Och ännu en gång så kände jag skillnad i galoppbacken, att hon bär sig kanon. Jag stod i upp i båda galopperna, men jag tror fasen högergaloppen var jävligt fin idag alltså! Svårt o känna när man står kanske, för de känns lättare när man sitter ner och "jobbar" den. Men som de kändes så var den kanon. De tar sig. :-)
 
En riktigt härlig tur i solnedgången... höst. <3

Kommentarer
Postat av: Ylva Blom

Vad härligt det lät... En galoppbacke skulle jag också vilja ha tillgång till, det är så himla nyttigt.

Svar: Ja det har verkligen hjälpt helt galet mycket i övriga ridningen, och just att jag känner skillnad på henne från vecka till vecka. Den är supernyttig!
Josefine Fred

2012-09-24 @ 16:15:09
URL: http://www.ylvablom.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0