Hehehehe

Bäst att göra som fröken Silverbern säger kanske ;) Dock SVÅRA FRÅGOR, för jag tänker inte direkt på sånt haha. :-P

Jag taggades av: Carro Silverbern

Två hästar i mitt distrikt som jag gärna skulle prova rida:


Fabia, aka Flisan - söt liten snärta i behändig storlek ;)


Pebbles - Charmig tjej som verkar SNÄLL rakt igenom :-)

Två ryttare i mitt distrikt som jag tycker rider fint:

Caroline Silverbern & Julia Jonzon

 

En häst som någon du känner till äger och som du själv skulle kunna tänka dig att äga:

Asså... ingen?

This or that:

Häst/ Ponny

Hoppning/dressyr

Några få märkesvaror/obegränsat med billigare utrustning

Vinna på en väldigt dålig runda/göra en bra runda med 4 fel

Jag taggar:
ALLA :D


Kommentarer
Postat av: Emma

Hihi, blir alldeles varm i hjärtat av att du gillar en av mina sessor! ;)

2012-09-25 @ 17:01:49
URL: http://www.horsesalovestory.se
Postat av: Linn

Åhhh, så roligt att läsa om lilla flisen :D självklart får du komma och testa henne någon dag!!! :D

2012-09-25 @ 23:12:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0