Jobbat klart :-)

Har precis kommit hem från jobbet. Har hunnit slänga i mig lite mat oxå. :-) Gick på ett nytt schema idag, elr ja, hos folk jag varit till förr, men vi har ju som sagt ett nytt system oxå så de blev liiite strul ikväll. Men ingen stress, utan jag hann med mig ändå. :-) Men dom är ju bara för speciella pensionärer alltså. ;) Hehe... Say no more.
 
Imorgon är jag LEDIG. Och då ska jag ut till min finfina häst!! Hihi. Längtar. Ska rida till havet imorn, får se om de blir nå bilder. :-) Det är en bit dit, så de får bli ett litet kondispass för B. Men de behöver hon, hon har inte stått en enda dag denna vecka för hon är så speedad. Lika bra att köra på, så länge det är variation så hon får jobba med olika muskler och gå på olika underlag och ridas i olika arbete. :-) Så nu kommer jag ligga i med träningen med henne. Nu när hon står i en betydligt mindre hage än betet så rör hon sig ju inte lika mkt själv heller.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0