SJUK

Igår efter att jag ridit och hoppat av, så fick jag plötsligt hur ont i lederna som helst. Även hals, huvud och nacke. När jag kom hem så skyndade jag mig att laga mat, och ställa mig i en kokhet dusch. Efter det så satt jag i soffan i min onepiece, på en boomfilt, under en boomfilt och slutligen mitt tjocka täcke ovanpå, och FRÖS IHJÄL ändå! Så hade feber där på kvällen.. Men mår bättre idag. Ingen feber, men jävligt hängig och har ont i huvud och leder.
 
Min pojkvän däremot fick magsjuka mitt i natten, så han springer och gör både fram- och bak hela tiden sen typ 5 imorse... Nu hoppas jag innerligt att inte jag står på tur för magsjukan, utan att jag får klara mig på feberliknande symtom och ledont..... hoppas hoppas.
 
Jag som måste motionera min häst, och Ottis kunde inte idag.. Jag HOPPAS jag blir frisk nog att åka o rida henne lite senare, har dessutom hand om Elisa idag oxå..

Kommentarer
Postat av: Ord & inga visor!

Krya på dig..Hoppas du känner dig piggare snart.=)
mvh/Q

2012-09-27 @ 16:39:20
URL: http://qodrofenia.bloggplatsen.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0