Sötfamiljen <3

Mamma erbjöd sig förut att åka o mocka åt Bellie... Hon kunde inte ta hand som själva Bellie, men mocka kunde hon göra oså om de skulle behövas nåt mer. Hur söt?! Min hästrädda lilla mamma. Vi kom överrens om att hon och Kjell skulle komma å hämta mig istället, så hjälptes vi åt. :-)
 
Hade ingen som kunde fixa åt B idag, plus att jag ju tagit på mig Fisen oxå. Så de löste sig bra! Hade sån ångest över att hon inte blir riden idag oxå, så vi gick en promenad i kanske 20 min iaf så hon fick komma ur från lerhagen. Får väl se om det blir nån tävling på lördag, dels beroende på hur jag mår, och dels om hon blir riden imorn. Blir hon inte riden imorn så kan jag direkt säga att det inte blir nåt. Men förhoppningsvis mår jag bra imorgon och kan rida. :-) Jaja, sen for vi iväg och handlade lite bra saker till sjuklingar, hihi mina föräldrar är så söta. Mamma tror fortf. jag e en liten 11-åring, men det är väl så det är antar jag, med barn... ;) Dom är bäst iaf mina föräldrar!
 
Känner mig sämre nu, varm, fryser och har så jävulskt ont i lederna. Främst benen och höfterna. Men men, de finns ju de som har de värre. Men jag är liksom inte van att ha de såhär och då är det ju alltid jobbigt att bli sjuk. E har börjat friskna till lite han oxå, slutat spy osådär. Så vi har nyss ätit lite flytande, och nu har jag slängt in en pannkaka i ugn som jag blev sugen på. Men nu blire soffmys under täcket resten av kvällen med massa alvedon.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0