Tränset

Provade svarta tränset idag oxå, var fett nervös. De var mindre än de bruna i strl, elr så töjer de kanske ut sig. Fick ha på yttersta och näst yttersta hålen. Så vad ni än gör, köp Large Horse om hästen eran har Full egentligen.
 
Sen har jag kommit fram till att clipsen bara är att drömma om, elr drömma o drömma... Vem bryr sig? Haha. Hade vart kul o testa bara. Men eftersom tränset hamnar helt cp på min häst så gåre inte, för vinkeln blir totalt fel.

Ska även exprimentera och se om hon antingen vill ha tränset i rätt position, men med remmen över bettet. Eller i fel position, dvs längre ner, med remmen framför bettet. De blir liksom fel nånstans hur jag än gör, så de är bara upp till Bellsan o välja.
 



Kommentarer
Postat av: Anna

Jag tycker att det ser ut att sitta bra nu:) Kan säga att jag kan INTE använda clipsen på min häst...han grejar alldelens för mycket med bettet och får skav av clipsen:S Men utan clips funkar det jättebra för oss:D

Låter bra att exprimentera!! Huvudsaken att hästen blir nöjd:D

Mvh Anna & Tabasco:)

2012-09-13 @ 23:11:22
URL: http://anaby.bloggplatsen.se
Postat av: Melina

Så fin hon vart i det ju! :D

2012-09-14 @ 06:33:26
URL: http://melinajaderblom.blogg.se
Postat av: Sandra

Vart köpte du tränset ifrån? :) Och vad är skillnaden på den "vanliga" modellen av tränset och tävlingsmodellen? Jag kanske är lite trög, men jag fattar verkligen inte det, haha :P

Svar: Strömsbergsgård :) Den vanliga modellen går att rida med bettlöst på tre olika alternativ, samt att den går att använd som kapson. :-)
Josefine Fred

2012-09-25 @ 15:24:20
URL: http://sandrastrom.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0