Joggingtur

Tog en supermysig uteritt med Bells ikväll. Blev mest skritt- och travövergångar, men även ett par galopper. Jag satt ner precis hela ridturen, och hon var fruktansvärt fin! Lyssnade på halvhalterna, var med mig och bibehöll takt OCH form. Superkul verkligen. :-) Visst blev hon lite spänd emellanåt men inget ohanterbart. Jag har även fått en väldigt fin ridkänsla sen jag började rida på pelhamet, vilket hjälper mig i övrigt oxå, på hennes raka bett då hon ofta hänger sig på det annars. Men jättemjuk o fin i munnen idag. :-) Hiimla kul.
 
Känns bra inför imorgon. Ska hitta samma fina ridkänsla då :-)
 

Testknoppade förut idag :-) Hon har ju så tjock man från mitten och upp, så de blir ju inte så jämna i storlek och täthet. Men får göra de bästa av situationen. ;)

Kommentarer
Postat av: Sofia Spelkvist

gör färre och större knoppar, det är jätte snyggt :)

Svar: Gjorde 8 st idag, men nå färre går inte. Och hon har sviiintjock och dessutom uppklippt man, så de e nästan omöjligt o få de snyggt. :-P
Josefine Fred

2013-04-28 @ 16:50:09
URL: http://sofiaspelkvist.blogg.se/
Postat av: Sofia Spelkvist

8 tror jag blev snyggt :) det är svårt att knoppa, jag hatar det :P

Svar: Ja de blev bättre :) Haha ja... Men, får testa typ ägg nästa gång så dom blir lite mindre röriga. skulle behöva typ.. få dom fastare oxå, men vill inte fläta så dunderhårt för då blir hon luggad. ;P
Josefine Fred

2013-04-28 @ 17:10:34
URL: http://sofiaspelkvist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0