Morning!

Sitter och äter frukost o kikar på tv, mys! Har haft utsläpp, och passade på att fixa åt Bellson oxå, så det är klart. :-) Effektiv man är! ;)
 
Igårkväll när jag skulle ta bort en anmälan till dressyr, då anm. gått ut och jag varit femte reserv, och tänkte försäkra mig om att jag inte blir intagen senare av nån anledning (ifall jag åker på jobb), men då ser jag att jag står som registrerad. Så jag har fått sista platsen då nån avanmält. :-) Så de blir visst dressyrtävling på söndag! Spännande.
 
Tänkte ringa G idag och kolla om jag kan rida lektion idag, då de är enda dagen som funkar för mig. Annars får de la gå ändå! ;) Aldrig ridit dehär programmet, men å andra sidan äre ingen idé att träna på det på B, för hon är så före mig då. Då blir hon spänd och går och väntar på de stora momentet, galoppen osv. Så det är bättre jag tränar det i min hjärna, elr på någon annan häst. Så att iallafall jag kan programmet. Men de kan jag nog så de ska gå bra. :-)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0