2 år sen

Det är två år sen ( i förrgår ) som jag flyttade B till ön och bytte stall. Början till nånting väldigt, väldigt bra! Och nu insåg jag att det för tusan är TVÅ år sen hon slet av muskelsenan oxå. Vad tiden går. Kanske dags att jag slutar noja mig för den nu? Visst den kommer ju aldrig återfå sin fulla styrka, men oddsen är små att hon ska slita upp den igen.
 
Hur som helst. Vi trivs sjukt bra! Så bra som det är nu har det dessutom aldrig varit. Och nu i sommar har vi fått ny sadelkammare, och en till box. Så vi har fått hur fint som helst verkligen. :-)
 
 
Hon fick börja tiden i stallet med 1,5 mån i sjukhage...

Kommentarer
Postat av: Erika Pettersson

Skönt att flytten blev så bra. :)

2013-08-28 @ 17:38:59
URL: http://erikapettersson.webblogg.se/
Postat av: Jenny

Oj, är det redan två år sedan? Det känns som att det var förra året.
Det är ju både positivt och negativt att tiden ändå går så fort...

Skoj att ni fortfarande trivs!

2013-08-29 @ 10:04:46
URL: http://lilatiger.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0