Äntligen fredag!

Fast jag har haft lite av fredag hela veckan tror jag, som jag ätit godis. ;) Men idag är de hur som helst godisdag, och helt okej att frossa i godis. Jag och E ska ev. på bio ikväll så jag ska in på hemmakväll då, om det inte blir nu på f.m istället då jag ska till Equeens o kika lite med Mallan. :-)
 
Igår flyttade vi hem hästarna från betet. Jag och Linnea skulle ha kvar våra två ett tag till, men EM fick ett infall igår och ville ha hem dom. ;) Så så fick de bli! Men de blev nog lika bra de för sen Fisen flyttade hem så har Bellie och Quantas sett döende ut. Gud så tråkigt dom haft de! Stått o hängt läpp hela dagarna.. Dom blev däremot superglada och pigga över att komma hem!
 
Nu ska jag byta om och fara mot staden. :-)
 
 

Kommentarer
Postat av: Lina

Längtar tills Siren börjar stå inne nattetid igen! Dvs på måndag haha ;) Tycker det är skönt att mocka, fixa påsar och räkna foderstat. Blir lite mer rutin och koll helt enkelt.

Svar: Ja de är mysigt!
Josefine Fred

2013-08-30 @ 15:32:46
URL: http://sirblacksmith.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0