Dressyr i skogen

Igår vilade B, då jag jobbade hela dagen. :-) Idag har vi dock varit ute på en morgontur i finvädret. Blev dressyr i skogen längs stigar, grusvägar och ängar. Supermysigt! Hon var fin lilla B, men lite ofokuserad så tydlig får man minsann vara för att hon ska veta vilka ramar hon ska gå inom. Annars går hon runt som ett fyllo ungefär, haha.
 
Red lite tempoväxlingar längs ängen och de gick riktigt bra. Sen blev det lite övergångar i skogen, samt lite nedsittning och formning i sidorna på böjda spår. På hemvägen red vi lite likadant, med endast nedsittning. Fin tjej! :-)
 
Avslutade med att fortsätta på den förvända galoppen, vilket gick hur bra som helst. :-D
 
For sen till stallet och smörjde upp sakerna då vi ska träna imorn, jag och Bells. Skoj!!
 

Bellson efter ridturen.. såhär stod hon och väntade.. o väntade.. o väntade. Haha. Hon hade liksom fått sin mat innan ridturen idag, så inte vet jag då om hon trodde hon skulle få ett extramål. ;) Gick in och tuttkliade henne som ersättning, vilket dög alldeles perfekt!


Dagens frukost/lunch, tillsammans med ett gäng räkningar. Så nu är de gjort!! :-D Hon är inte billig i drift dendär B! Ska ha och ha och ha grejjer... Åh, vilken fin fot jag har ser jag!

Kommentarer
Postat av: Sandra & Doris

Hahah, jag dör lite vare gång du kör med ditt "tuttklia"!!

Förresten, fick du någon bra bild på Knorris då hon skulle käka upp B? Tänkte om du kunde skicka eller så:D

Svar: Haha :D She loves it!!
Jaaa... jag är asseg. :o jag ska ju ladda upp bilder på bloggen oxå! har ba slängt in dom i en mapp o sen blir dom bortglömda... Ska lägga upp så fåru säga vilka du vill ha :D eller om du vill ha alla
Josefine Fred

2013-08-26 @ 15:21:41
URL: http://Sandrasn.blogg.se
Postat av: Lina

sv: Men oj tack så mycket, blir nästan generad här ju hehe. Ja absolut ska jag sälja den i framtiden har du första tjing ;D Tack igen!!

Svar: JAA :D
Josefine Fred

2013-08-26 @ 20:54:42
URL: http://sirblacksmith.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0